Thursday 11 June 2015

Posted by Admin Bijak | 22:49 | No comments

Dari studio Lionsgate, Film The Hunger Games: Mockingjay - Part 2 akan ditayangkan pada 20 November 2015. Filem ini merupakan salah satu filem terbesar yang menarik ramai peminat di seluruh dunia. Hunger Games telah mencapai kutipan sebanyak $2.2 billion di box office.

The Hunger Games: Mockingjay - Part 2, Katniss Everdeen (Jennifer Lawrence) menyedari bahawa dia harus bertaruh untuk tetap hidup dan membebaskan warga Panem. Katniss akan berhadapan dengan Presiden Snow (Donald Sutherland) di final. Katnis bekerjasama dengan rakan-rakannya termasuk Gale Hawthorne (Liam Hemsworth), Finnick Odair (Sam Claflin) dan Peeta Mellark (Josh Hutcherson).




Film The Hunger Games: Mockingjay - Part 2 (2015) diarahkan oleh Francis Lawrence dan dilayarkan oleh Peter Craig dan Danny Strong. Pelakon-pelakon terkenal yang membintangi filem ini ialah Jennifer Lawrence (pemenang Academy Award), Josh Hutcherson, Liam Hemsworth, Woody Harrelson, Elizabeth Banks, Philip Seymour Hoffman, Jeffrey Wright, Willow Shields, Sam Claflin, Jena Malone, Stanley Tucci, Donald Sutherland, Julianne MooreMahershala Ali, Natalie Dormer, Wes Chatham, Elden Henson dan Evan Ross yang akan memain watak dari filem sebelumnya: The Hunger GamesThe Hunger Games: Catching Fire dan The Hunger Games: Mockingjay - Part 1.


Saksikan trailer Mockingjay Part 2.




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Trending

Bookmark Us

Delicious Digg Facebook Favorites More Stumbleupon Twitter